idag, dagen ♥

hejsan ♥
jag här igen! ska berätta lite om dagen, haha :D vaknade väll upp ungefär klockan 11 eftersom mamma ringde och väckte mig då, hon skulle skjutsa mormor hem och jag skulle följa med för att leta min plattång som är hos pappa. vi hämtade mormor och jag fick äta, så vi köpte åkaförbiluckan mat, blev bara ett litet meal på mc donalds, Ett HAPPYMEAL (y) haha :) åt upp det, precis när jag ätit upp var vi framme till pappa då :D  hittade den direkt, så jag fixade ihop allt jag skulle ha med mig tillbaks till mamma och la det på bänken, och gick till G för att gå ut med Simon :D Så gick jag på en promenad med sötisen simon :D Eh ja, nu ska jag fan sova. Hon är 01 52 och jag borde sova? :P HAHA iaf, sen har ja varit hemma och sofrtat xD

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback